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UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Universal UI Framework

Gm Universal UI Framework 1.0.1 Update Note

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2024. 6. 1.
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Gm Universal UI Framework 1.0.1 Update Note

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Input Setting.

 

 

In order to display the player's bound input list in the items below,

the player's 'AddMappingContext' node must be replaced with the 'Gm Advanced Add Mapping Context' node as shown in the picture below.

아래 항목에 플레이어의 바인딩된 입력 목록을 표시하기 위해서는

아래 사진과 같이 플레이어의 'AddMappingContext'노드를 'Gm Advanced Add Mapping Context'노드로 대체해야 합니다.

 

 

 

 

Additionally, you can perform tasks as shown in the video below in the 'Input Mapping Context' used by the player.

또한 플레이어가 사용하는 'Input Mapping Context'에서 아래 영상과 같은 작업을 진행해주면 됩니다.

 

 

Once you've made it this far, you will now automatically have full control over your player's input bindings in the Setting Menu.

여기까지만 완료하면, 이제 Setting Menu에서 플레이어의 입력 바인딩에 대한 모든 제어권을 자동으로 얻게 됩니다.

 

 

 

 

 

 

Default UI Settings.

 

 

Click on the 'GmRUIF Default UI Settings' section in the project setting to change the options for the default UI settings in the project.

프로젝트 세팅에서 'GmRUIF Default UI Settings' 섹션을 클릭하면 프로젝트에서의 기본 UI 세팅들에 대한 옵션을 직접 바꿀 수 있습니다.

Additional documentation will be added soon.

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