🎮The official Discord support channel for Dev GaeMyo's Unreal Engine Marketplace products🎮
We have improved the issue where all logic would fail to operate if 'USpringArmComponent' or 'UCameraComponent' elements were not attached to the character pawn.
"USpringArmComponent" 또는 "UCameraComponent" 하위의 요소가 캐릭터 폰에 부착되어 있지 않은 경우에는 모든 로직들이 작동하지 않는 부분이 개선되었습니다.
Now, if these elements are not attached to the player pawn, only the functionalities of the specific missing elements will not operate, while other components will function correctly.
이제 플레이어 폰에 각 요소가 부착되어 있지 않으면 각 요소별 기능들만 작동하지 않고 다른 요소들은 모두 정상적으로 작동하도록 로직들이 수정되었습니다.
We also fixed an error in the second constructor of the 'GmCineCameraSettings' struct used in the data table (which sometimes caused crashes when adding entries to the data table).
데이터 테이블이 사용하던 "GmCineCameraSettings"구조체의 두 번째 생성자에 대한 오류가 픽스되었습니다(간혹 데이터 테이블에서 항목을 추가하려고 할 때 크래시가 발생하는 현상).
'UE MarketPlace Asset Update Note > Gm Advanced Cine Camera Manager' 카테고리의 다른 글
Gm Advanced Cine Camera Manager1.1.2 Update Note (0) | 2024.11.30 |
---|---|
Gm Advanced Cine Camera Manager 1.1.0 Update Note (0) | 2024.05.12 |
Gm Advanced Cine Camera Manager Ver 1.0.5(Update Note) (0) | 2024.03.19 |
Gm Advanced Cine Camera Manager1.0.4(Bug Fix Note) (0) | 2024.02.27 |
Gm Advanced Cine Camera Manager 1.0.3 Update Note(2024. 02-23) (0) | 2024.02.23 |
Gm Advanced Cine Camera Manager 1.0.2 Update Note(2024. 02-16) (0) | 2024.02.16 |
Gm Advanced Cine Camera Manager 1.0.1(Update Note20231112) (0) | 2023.11.12 |
Gm Advanced Cine Camera Manager 1.0.0(Release Note + How to use) (0) | 2023.10.24 |