본문 바로가기
UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Rapid Loading Screen

Gm Rapid Loading Screen Manager 1.0.4 Update Note

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2024. 5. 26.
SMALL

🎮The official Discord support channel for Dev GaeMyo's Unreal Engine Marketplace products🎮

https://discord.gg/hCRDBkcNGt

 

Dev GaeMyo - Marketplace Support Discord 서버에 가입하세요!

Discord server with integrated support for all assets in the GM series. | 멤버 99명

discord.com

 

 

 

 

 

Gm Rapid Loading Screen Manager 1.0.4 Update Note

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We have now added a new feature that does not rely on level streaming and can be used with the 'Open Level' node.

이제 'Open Level'노드와도 함께 사용할 수 있는 레벨 스트리밍에 의존하지 않는 새로운 기능이 추가되었습니다.

 

 

 

 

 


By calling the loading screen with the 'Create and Register Async LSProcess Task' node right before the 'Open Level' node as shown in the following image, you can trigger a loading screen with your custom widget until the map is fully loaded.
'Open Level'노드의 바로 앞에서 다음 사진과 같이 'Create and Register Async LSProcess Task'노드로 로딩 스크린을 호출하면 직접 제작한 위젯으로 맵이 오픈될때까지의 로딩 스크린을 트리거할 수 있습니다.

 

 

 

 

 

 

 

You can check out the new examples added this time by playing the selected level from the path below.

이번에 추가된 새로운 예시는 아래 경로에서 선택된 레벨을 플레이하면 확인해보실 수 있습니다.

 

 

 

 

 

 

To experiment with the newly added features, you must play in 'Standalone Game' mode.

새로 추가된 기능을 실험해보기 위해서는 반드시 'Standalone Game' 모드로 플레이해야 합니다.

 

 

 

 

 

Special thanks to 'DesertFox' from Discord for suggesting this update.

이번 업데이트를 제안해 주신 디스코드의 'DesertFox'님에게 감사의 인사를 표합니다.

반응형
SMALL