본문 바로가기
UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Rapid Loading Screen

Gm Rapid Loading Screen Manager 1.0.5 Update Note

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2024. 6. 16.
SMALL

🎮The official Discord support channel for Dev GaeMyo's Unreal Engine Marketplace products🎮

https://discord.gg/hCRDBkcNGt

 

Dev GaeMyo - Marketplace Support Discord 서버에 가입하세요!

Discord server with integrated support for all assets in the GM series. | 멤버 99명

discord.com

 

 

 

 

 

Gm Rapid Loading Screen Manager 1.0.5 Update Note

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 In this update, performance and features have been dramatically upgraded to reflect all buyer requirements.

이번 업데이트에서는 구매자의 요구사항을 모두 반영하여 성능과 기능이 획기적으로 업그레이드되었습니다.

Additionally, performance improvements and bug fixes have been made for auxiliary options such as input and sound.

또한 입력, 사운드와같은 부가적은 옵션들에 대한 성능 향상 및 버그들 개선이 이루어졌습니다.

 

 

 

 

 

'EmptyLevel' shown below is an example level for the 'CreateAndRegisterLSProcessTask' node,

and 'EmptyLevel2' is an example level for the 'CreateAndRegisterAsyncLSProcessTask' node.

You can enter each level and press 'Play' in 'Stand Alone Game' mode to test.

Additionally, you can check the new implementation examples in each level's level blueprint.

아래에 보이는 'EmptyLevel'이 'CreateAndRegisterLSProcessTask', 'EmptyLevel2'가 'CreateAndRegisterAsyncLSProcessTask' 노드에 대한 각각의 예시 레벨입니다.

각 레벨에 들어가서 'Stand alone Game' 모드로 플레이를 눌러 테스트해볼 수 있으며 각 레벨의 레벨 블루프린트에서 새로운 구현 예시들을 확인해볼 수 있습니다.

 

 

 

 

 

 

 

Additionally, support has been added for the 'AfterLoadingScreenWidgetLoaded' delegate, which is triggered and executed immediately after the loading screen widget has been asynchronously loaded in the backend.

또한 로딩 스크린을 트리거할 때 위젯이 백엔드적으로 모두 비동기 로드된 직후에 실행되는 델리게이트인 'AfterLoadingScreenWidgetLoaded' 대한 지원이 추가되었습니다.

 

 

 

 

 

In 'CreateAndRegisterLSProcessTask'.

 

 

 

 

 

 

 

In 'CreateAndRegisterAsyncLSProcessTask'

반응형
SMALL