본문 바로가기
UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Rapid Building System

Gm Rapid Building System 1.0.4 Update Note

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2024. 6. 21.
SMALL

🎮The official Discord support channel for Dev GaeMyo's Unreal Engine Marketplace products🎮

https://discord.gg/hCRDBkcNGt

 

 

Gm Rapid Building System 1.0.4 Update Note

 

 

 

 

 

In this 1.0.4 update, a new event delegate corresponding to the photo below was added along with the release of 'Gm Rapid Building System PLUS'.

이번 1.0.4 업데이트에서는 'Gm Rapid Building System PLUS' 출시와 함께 아래 사진에 해당되는 이벤트 델리게이트가 새롭게 추가되었습니다.

 

 

 

 

 

 

 

This event is triggered just before a placed building is destroyed.

Users can perform various custom tasks in Blueprints using these different delegates.

이 이벤트는 배치된 건물이 파괴되기 직전에 호출되는 이벤트 델리게이트입니.

사용자는 이러한 다양한 델리게이트를 사용하여 블루프린트에서 다양한 커스텀 작업을 수행할 수 있습니다.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This event is triggered when you attempt to build but do not have the necessary materials.
Similarly, users can perform various custom tasks in Blueprints using these different delegates.

This feature is fully set up with inventory only in 'Gm Rapid Building System PLUS'.

이 이벤트는 건설을 시도했지만 필요한 재료가 없을 때 트리거됩니다.
마찬가지로 사용자는 이러한 다양한 델리게이트를 사용하여 블루프린트에서 다양한 사용자 정의 작업을 수행할 수 있습니다.

이 기능은 'Gm Rapid Building System PLUS'에서만 인벤토리와 함께 풀 세팅되어있습니다.

 

 

 

 

 

Gm Rapid Building System PLUS

 

The content below applies only to the 'Gm Rapid Building System PLUS' asset.

아래의 내용 부터는 'Gm Rapid Building System PLUS'에셋에만 적용되는 내용입니다.

 

 

 

 

Settings for parts consumed when constructing a building can be made in the data table in the path below.

건물 건축시 소모되는 부품들에 대한 세팅은 아래 경로의 데이터 테이블에서 할 수 있습니다.

 

 

 

 

The elements set in this 'RequirementsInfo' category are automatically connected to the Gm Rapid Inventory System and are consumed each time a building is constructed.

이 'RequirementsInfo' 카테고리에서 설정해주는 요소들은 Gm Rapid Inventory System과 자동 연결되어 건물을 건설할 때마다 소모됩니다.

 

 

 

 

 

For definitions of items to be consumed, you can check examples in the path below.

소모될 아이템에 대한 정의는 아래 경로에서 예시 사례를 확인할 수 있습니다.

 

 

 

 

For information about inventory, please check the documents in the inventory category.

인벤토리에 대한 정보들은 인벤토리 카테고리의 문서를 확인해 주세요.

 

 

 

Support for 'HISM' and 'ISM' will be added in the next update.

다음 업데이트에서는 'HISM'과 'ISM'의 지원이 추가됩니다.

반응형
SMALL