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UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Rapid Inventory System

Gm Rapid Inventory System Update Note(1.0.8)

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2024. 3. 8.
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Photos added to the product gallery.

 

Gm Rapid Inventory System Update Note(1.0.8)

 

Update soon

 

1. APlayerController

 

Now, multiple preparatory tasks in PlayerController have been simplified to just adding Inventory Manager and QuickBarComponent.

 

Before

 

 

After(Now)

 

 

 

 

 

 

2. APlayerState

 

In this upgraded version, numerous preparatory tasks previously required in actor classes owning 'AbilitySystemComponent' have become obsolete and were removed, streamlining the process.

이제 'AbilitySystemComponent'를 소유하고 있는 액터 클래스에서 해야했던 여러 사전 작업들이이 이번 업그레이드된 버전에서는 아예 불필요해졌기 때문에 삭제되었습니다.

 

Before

 

 

 

After

 

 

 

 

 

 

 

 

3. ACharacter

Only the "Possessed" ACharacter class requires a little bit of preliminary preparation.

오직 ACharacter 클래스의 Possessed에서만 약간의 사전 준비를 하면 됩니다.

 

Before

 

 

After

 

 

 

 

 

 

 

4.Several known bugs have been fixed. 

 

 

A bug where gameplay abilities would sometimes not start in multiplayer when 'In Activate it immediately' was checked in the Gm Simple Granted Abilities node has been corrected.

Gm Simple Granted Abilities 노드에서 'In Activate it immediately'를 체크한 경우 멀티플레이어에서 게임플레이 능력이 가끔 주어지지 않는 버그가 수정되었습니다.

 

 

 

The AddInitialInventory() node has been updated to a server-only node, including a slight upgrade in its internal logic.

Now, it should be executed in server-only events like 'Possessed', as shown in the picture below.

AddInitialInventory()노드가 서버 전용 노드로 바뀌며 약간의 내부 로직 업그레이드가 있었습니다.

이제는 아래 사진과 같이 'Possessed'와 같은 서버 전용 이벤트에서 실행시켜주면 됩니다.

 

 

 

 

 

 

 

A bug where item use and drop sounds were not playing when played on the client has been fixed.

클라이언트에서 플레이 할 때만 아이템의 사용 및 드랍 사운드 재생이 실행되지 않는 버그가 수정되었습니다.

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