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This version 1.0.6 update focuses on fixing major and small known bugs rather than expanding or adding features.
이번 1.0.6 버전 업데이트는 기능의 확장이나 추가 보다는 알려진 크고 작은 버그들의 수정 사항을 중점으로 업데이트되었습니다.
List of bugs fixed.
고쳐진 버그들 목록.
1. A bug in which items would not disappear when the number of items in the quick slot is 0 when consuming them using the item use or item discard buttons in the inventory has been fixed.
인벤토리의 아이템 사용, 아이템 버리기 버튼으로 아이템을 소모하면 퀵슬롯의 아이템 갯수가 0인 상태에서 사라지지 않는 버그가 고쳐졌습니다.
2. Fixed a bug where the default item icon would appear briefly in an empty quickslot
when using and removing an item from the quickslot.
퀵슬롯에서 아이템을 사용하거나 제거할 때 빈 퀵슬롯에 기본 아이템 아이콘이 잠깐 나타나는 버그를 수정했습니다.
3. Added "ModularGameplay" to included modules.
포함되는 모듈에 "ModularGameplay"가 추가되었습니다.
4. In engine version 5.3 only, "Include" for "GEngine" was added in C++ code.
엔진 버전 5.3 에서만 C++ 코드에서 "GEngine"에 대한 "Include"가 추가되었습니다.
5. Fixed an issue where the “glow” range of the item material was exceeded and spread when using an item in the UI.
UI에서의 아이템 사용 시 아이템 머터리얼에서 "Glow"되는 범위가 초과되어 번지는 현상을 수정했습니다.
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