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UE MarketPlace Asset Update Note/Gm Rapid Inventory System

Gm Rapid Inventory System 1.1.4 Update Note

by 개발의 묘미(GaeMyo) 2025. 2. 4.
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Gm Rapid Inventory System 1.1.4 Update Note

 

 

 

New Inventory Functions Added

 

 

 

 

Added 'Add Item Stack By Definition':

Enhanced item addition function with improved server-client synchronization.

Includes option to auto-create if item doesn't exist.


Added 'Consume Item By Definition': 

New function to safely consume specified amount of items.

Features optional partial consumption setting.

 

These functions replace the previous unstable AddItemDefinition method with more reliable and flexible alternatives

 

 

 

'Add Item Stack By Definition' 함수 추가: 서버-클라이언트 동기화가 개선된 아이템 추가 기능입니다.

아이템이 존재하지 않을 경우 자동 생성 옵션을 포함합니다.


'Consume Item By Definition' 함수 추가: 지정된 수량만큼 아이템을 안전하게 소비할 수 있는 새로운 기능입니다.

부분 소비 허용 여부를 설정할 수 있습니다.

 

이러한 기능은 이전의 불안정한 AddItemDefinition 메서드를 보다 안정적이고 유연한 대안으로 대체합니다.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚠️ Temporarily Disabled:

  • Storage Actor interactions.
  • Inventory drag & drop functionality.

 

 

🔹 Major Changes & Improvements

 

  • Full multiplayer support for item stacking system
  • Complete overhaul of inventory UI real-time synchronization.
  • New 'Default Items' variable for initial inventory setup.
  • Fixed quick slot and inventory synchronization issues.

 

 

 

 

 

 

 

 

⚠️ 임시 기능 중단:

  • 스토리지 액터와의 모든 상호작용.
  • 인벤토리에서의 드래그 앤 드롭.

 

 

🔹 Major Changes & Improvements

 

  • 멀티플레이 환경에서 아이템 스택 시스템이 완벽하게 지원됩니다.
  • 인벤토리 UI 실시간 동기화 시스템이 전면 개선되었습니다.
  •  'Default Items' 변수가 추가되어 초기 인벤토리 구성이 가능해졌습니다.
  •  퀵슬롯-인벤토리 간 동기화 문제가 해결되었습니다.

 

 

 

 

 

 

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